ZABRINJAVAJUĆE OTKRIĆE: Crna čudovišta prete da ugroze život na Zemlji!

Objavljeno: 07.07.2015 | 08:06Izvor: Kurir

Nova studija je pokazala da je svemir protkan milionima crnih rupa, čime sve dosadašnje teorije padaju u vodu. Britanski astronomi otkrili su čak pet novih crnih rupa za koje se do sad mislilo da su samo spojevi prašine i gasa.

Upravo to otkriće sugeriše kako u svemiru postoje milioni crnih rupa što je u potpunosti suprotno od onoga što se do sada mislilo. Velike, supermasivne crne rupe koje u sebe uvlače sve što im se nađe na putu, sastavljene su od miliona, možda i milijardi sunca kompresovanih unutar crne rupe, piše Miror.

Do ovog otkrića, astronomi su došli proučavajući nivo zračenja u svemiru. Tako su otkrili da na 5 mesta postoji velika količina X-zraka koje zapravo stvaraju crne rupe. Ta mesta se smatraju centrima galaksija. Zbog mogućnosti postojanja velikog broja crnih rupa, astronomi su izrazili zabrinutost od pojavljivanja istih u blizini našeg solarnog sistema.

Snažna gravitacijska sila koju proizvodi crna rupa mogla bi ugroziti kretanje Zemlje, odnosno promeniti njenu putanju oko Sunca. Moglo bi se dogoditi da se Zamlje udalji od Sunca što bi uticalo na ubrzano hlađenje i veliki pad temperatura na Zemlji, a ukoliko dođe do približavanja Zemlje Suncu, temperature bi mogle porasti do granica u kojima život neće biti moguć.

"Dugo vremena smo smatrali da postoje supermasivne crne rupe skrivene prašinom i gasom, sada smo potvrdili sumnje. Otkrili smo da ih ima mnogo više, skrivenih od naših pogleda", rekao je Džordž Lanzberi, šef astronomskog centra ekstragalaksija, jednog od odeljenja NASA.

"Iako smo za sada otkrili pet skrivenih supermasivnih crnih rupa, kada statističke podatke podelimo na čitav svemir, brojke koje se pojavljuju, koje predviđaju moguće lokacije crnih čudovišta, su ogromne, i otvaraju brojna pitanja oko toga šta još možemo očekivati. ", kazao je Lanzberi.

(Avaz.ba)