Kada ste se poslednji put osetili kao prevareni potrošač?
- Nikada se nisam osetila kao prevareni potrošač. Ne jurim za akcijama i popustima koji su uglavnom neka vrsta prevare.
Čitate li deklaracije proizvoda koje kupujete?
- Ne čitam deklaracije, a znam da bi trebalo. Nemam tu potrošačku svest da proučavam sastav i poreklo proizvoda.
Gde najčešće čekate u redu?
- Verovatno kao i većina građana red čekam u pošti i banci kada plaćam račune.
Kako ste zadovoljni uslugama mobilnog i kablovskog operatera?
- Zadovoljna sam mobilnim operaterom. Nisam menjala mrežu od prvog dana od kada imam mobilni telefon. Isti broj telefona imam više od 15 godina.
Da li redovno plaćate račune?
- Ne plaćam ih redovno. Za razliku od mojih roditelja koji prvo plate račune, pa za život šta im ostane, kod mene je obrnuto. Prvo izdvojim za svakodnevne potrepštine, a za račune šta pretekne. Doduše, tu filozofiju je moj muž uneo u brak, a ja sam je usvojila.
Da li dajete bakšiš u restoranima i kafićima?
- Obavezno dajem bakšiš, uvek i svuda, nevezano za to da li sam zadovoljna uslugom. Red je da se časti u kafani.
Keš ili kartice?
- Najčešće plaćam u kešu. Tako uvek znam sa čim raspolažem, a i ne volim da se zadužujem u banci.
Koliko kredita otplaćujete?
- Imam mnogo dugova, ali banci ne dugujem ništa. Nemam nikakve kredite.
Šta uvek imate u frižideru, a šta nemate nikada?
- U frižideru uvek imam masline, vino i sir. Ono što sigurno nemam nikada jeste majonez.
Ne volim šoping
Sa kim najčešće idete u šoping?
- Zanimljivo je da ja uopšte ne volim klasičan odlazak u šoping. Kupujem usput, kad mi se nešto dopadne. Često se dešava i da ne probam stvari jer me mrzi. Imam nekoliko radnji i brendova u kojima volim da kupujem.
INFORMER.RS