Društvo

KADA BISMO IMALI GOMILU PARA: Evo šta bi Srbi kupovali jer misle da je najkvalitetnije!

Objavljeno: 29.08.2014 | 11:16Izvor: Telegraf.rs

Srpskim građanima u internet anketi zatraženo je da navedu naziv proizvođača porodičnih automobila koji nudi apsolutno najviši nivo kvaliteta na srpskom tržištu i najveći broj anketiranih odgovorio je - Mercedes. Pogledajte šta je za građane najkvalitetnije u drugim kategorijama.

Kada bi prosečni srpski građanin imao neograničenu količinu novca na raspolaganju i ukoliko bi pri kupovini isključivo odlučivao na osnovu kvaliteta,vozio bi Mercedes, koristio Samsung mobilni telefon, slušao Rolingstonse, Rijanu ili Željka Joksimovića i gledao bi teniske mečeve u kojima igra Novak Đoković,rezultati su istraživanja koje je u julu ove godine provela švajcarska organizacija ICERTIAS (International Certification Ašociation GmbH) sa sedištem u Cirihu.

Srpskim građanima u internet anketi zatraženo je da navedu naziv proizvođača porodičnih automobila koji nudi apsolutno najviši nivo kvaliteta na srpskom tržištu i najveći broj anketiranih odgovorio je – Mercedes.

Na pitanje o apsolutno najkvalitetnijoj muzičkoj grupi u svetu, najveći broj srpskih ispitanika naveo je Rolingstonse (Rolling Stones), a u kategoriji najkvalitetnijeg muzičkog izvođača odnosno pevača/pevačice – na prvo mesto smestila se – Rijana (Rihanna).

Teniser Novak Đoković pozicionirao se na prvo mesto kao najkvalitetniji svetski i domaći sportista prema mišljenju srpskih građana, dok je Real Madrid po mišljenju ispitanika u Srbiji, najkvalitetniji sportski klub na svetu.

Kao najkvalitetniju srpsku muzičku grupu, najveći broj srpskih ispitanika u QUDAL istraživanju navodi Riblju Čorbu, dok kao najkvalitetnijeg pevača ponajviše navode Željka Joksimovića.

U komercijalnim kategorijama QUDAL istraživanja, kao ponuđače apsolutno najvišeg nivoa kvaliteta, srpski građani navode Moju kravicu (kategorija: mleko); Neskafe (kategorija instant kafa); Nektar (kategorija voćnih sokova); Minakva (kategorija gaziranih voda); Nivea (kategorija krema za lice); Tošiba (prenosni računari); Adidas (sportska obuća); Komercijalna banka (banke); Dunav osiguranje (osiguravajuća kuća), Viza (kreditna kartica)…

U samom istraživanju učestvovalo je 1.200 građana Srbije starijih od 15 godina koji koriste internet. Anketa je obuhvatila celokupanu teritoriju Republike Srbije, navedeno je u istraživanju.


Pratite najnovije vesti putem naše Facebook stranice, Twitter-a ili preko Android aplikcije na vašim telefonima.

  Facebook Komentari
Pratite nas na facebook-u