Direktor marketinga Crvene zvezde Goran Broćić je za Telegraf objasnio kakvu će finansijsku korist imati klub od saradnje sa japanskom kompanijom
Crvena zvezda je dogovorila saradnju sa kompanijom Viber i u sklopu toga će koristi imati i navijači crveno-belih, kao i sam klub.
Zvezdaši će imati na mogućnost da na jednoj od najpopularnijih aplikacija za komunikaciju, ubuduće koriste sličice sa motivima svog voljenog kluba, a takođe će imati i svoj ”pablik čet”.
Razgovarali smo sa direktorom marketinga Zvezde, Goranom Broćićem, koji nam je ispričao detalje saradnje Zvezde i japanske kompanije, i kakvu će konkretno finansijsku korist klub imati od nje.
– Zvezda će imati finansijsku korist jer će se stikeri prodavati. Cena će biti dva dolara, a veći deo toga će ići klubu. Omogućili smo dva načina na koji će navijači moći da kupe stikere.
- Prvi je tako što će im biti naplaćeni preko operatera, a drugi je preko kreditne kartice. Za nas je naročito dobro što će moći da se kupuju tako što će im stići na računu preko operatera, jer i dalje mnogi u Srbiji nemaju kreditne kartice, a i Viber najčešće koriste mlađi navijači - rekao je Broćić za Telegraf.
>>> U Surdulici trenera Zvezde nazvali BIKOM (FOTO)
– Stikeri će biti napravljeni sa motivima kluba, biće napravljeni grbovi grbovi, a takođe i motivacioni slogani, koji su popularni među navijačima i koriste se u svakodnevnoj komunijaciji – pojasnio je direktor Zvezdinog marketinga.
Druga pogodnost koju će navijači crveno-belih imati na raspolaganju jeste grupni čet. Goran Broćić nam je otkrio da se on već funkcioniše ali je u test fazi i zatvoren je za javnost, ali biće dostupan za sedam do deset dana.
– U toku je testiranje pablik četa, to će biti nešto kao modifikovana verzija Tvitera i foruma. Navijači će imati mogućnost grupne komunikacije, dobijaće sva obaveštenja vezana za klub, moći će među sobom da dele sadržaj i druge informacije. On već funkcioniše, ali je trenutno zatvoren za javnost, pošto su u toku završni testovi. Biće dostupan za sedam do 10 dana – zaključio je Goran Broćić za Telegraf.
Pratite najnovije vesti putem naše Facebook stranice, Twitter-a ili preko Android aplikcije na vašim telefonima.