Četrdesetjednogodišnja manekenka na bilbordu nogama i rukama skriva grudi dok pozira za jedan elektronski brend, a fotografije koje krase i ulice Njujorka i Los Anđelesa bile su previše seksi za Las Vegas.
Ipak, čini se da je tekst provokativniji od same fotke, pa tako na jednoj fotki piše “Čime se Hajdi Klum zanima u tuš-kabini?”, a na drugoj “Šta uzbuđuje Hajdi Klum?”.
“Šokirani smo zbog ove zabrane i to baš u Las Vegasu od svih mesta na svetu. Verujemo da je kampanja urađena s ukusom - seksi je, ali ne i vulgarna. Reakcije ljudi su sjajne, nije nam jasno”, rekao je Dari Marder, direktor marketinka u kompaniji Sharper Image.
Inače i Hajdi je nedavno govorila da joj je najprijatnije da se fotografiše sa što manje odeće.
“Da budem iskrena, što manje odeće imam meni je lepše. Osećam se seksepilnije”, rekla je.