SKANDAL! POLICIJA TRAŽI VLASNIKA AGENCIJE BEST 89! Uzeo turistima 14.000 evra I POBEGAO S PARAMA!
Vlasnik beogradske turističke agencije "Best 89" Dejan Vojinović prevario je 57 putnika za letovanje u Ljoret de Maru, a zatim nestao bez traga sa 14.000 evra novca od njihovih aranžmana!
Nesrećni turisti otputovali su preko Vojinovićeve agencije u ponedeljak u poznato špansko letovalište, ali kada su tamo stigli, rečeno im je da hotel uopšte nije uplaćen. U Ljoretu borave već danima o svom trošku, čekajući prevoz za povratak u Srbiju, a vlasnika agencije su prijavili policiji i inspekciji Ministarstva turizma. Međutim, kada su inspektori pokušali da dođu do Vojinovića, ustanovili su da je on u međuvremenu zatvorio agenciju i nestao sa parama od aranžmana!
Ako se zna da je svakom od 57 putnika uzeo 250 evra za aranžman, onda je jasno da ih je oštetio za više od 14.000 evra.
Seničić: "Best89" nema licencu
Direktor Nacionalne organizacije turističkih agencija Srbije Juta Aleksandar Seničić ističe da agencija "Best89" nije njihova članica i da nikada nije imala licencu za putovanja.
- Pomenuta turistička agencija nije imala našu dozvolu za organizovanje putovanja! Naše članice su ozbiljne agencije koje nikada ne bi dovele u pitanje sigurnost naših turista. Nama ne trebaju agencije koje varaju putnike i zato je u ovom slučaju sve u rukama turističke inspekcije i Ministarstva unutrašnjih poslova, a ne Jute - kaže Seničić.
Ove informacije potvrđene su Informeru i u Ministarstvu turizmu, koje već danima ne može da pronađe Dejana Vojinovića, niti da uđe u agenciju, na čijim vratima stoji obaveštenje da je "zatvorena zbog godišnjeg odmora".
- Kontrola navedene agencije je započeta, ali s obzirom na to da je poslovnica agencije od 20. 9. 2016. godine zatvorena, nije nam bila dostupna dokumentacija iz koje bismo mogli da utvrdimo konkretne činjenice u vezi sa ovim slučajem. Takođe, ne možemo da pronađemo ni vlasnika agencije. Zbog toga smo o navedenom slučaju obavestili MUP i dalje postupanje će biti u koordinaciji sa njima - kaže pomoćnica ministra za turizam Gordana Radosavljević.
Prevareni turisti su krenuli na put u ponedeljak, ali su se već u startu susreli sa velikim problemima, jer je polazak autobusa odlagan u nekoliko navrata u toku dana.
U međuvremenu, 23 od 57 prijavljenih turista je odustalo od letovanja, a preostala 34 su posle dva dana putovanja, po dolasku u Ljoret, shvatila da nema rezervisane sobe u hotelu.
Zoran Popović, direktor preduzeća "Olimpik turs", koje je turistima obezbedilo samo autobuski prevoz do Španije, kaže da je u startu bilo očigledno da je Vojinović prevario putnike.
- Grupa putnika je i pored očiglednih problema sa aranžmanom insistirala da se ide u Španiju. Shvatio sam šta se dešava i savetovao im da odustanu, ali su oni insistirali da se krene i posle dva i po dana putovanja stigli smo u Ljoret. Tamo ih je sačekao još jedan šok. Nisu imali gde da prenoće, jer im ni hotel nije bio plaćen. Ljudi su bili na ivici nervnog sloma. Ljuti, besni, nervozni, žene su od nemoći plakale... - kaže Popović.
Prema njegovim rečima, prevareni turisti zbog tehničkih razloga nisu mogli odmah da se vrate u Srbiju, pa su odlučili da iz svog džepa plate nekoliko dana letovanja.
- Morali su da sačekaju da se naši vozači odmore, pa nisu mogli odmah nazad. Skupili su se i iz svog džepa platili prenoćište za dva, tri dana. U subotu kreću nazad... - priča Popović.
Prevario i drugu agenciju
Dejan Vojinović je išao toliko daleko da je putnicima saopštio da njegova agencija ovaj aranžman radi sa agencijom "Sorbona turs" iz Leskovca. U "Sorboni turs" ovo demantuju i najavljuju tužbu protiv Vojinovića.
- Mi u našoj ponudi Španiju nemamo već par godina. Isključivo radimo Grčku. Ovde je reč o prevari, zloupotrebi našeg imena i licence koju imamo i zbog toga će odgovorna lica ići na sud! Turistička inspekcija je, takođe, utvrdila da sa ovim putovanjem nemamo nikakve veze - rekli su nam u "Sorboni turs".