PREUZMITE medio.rs ANDROID APLIKACIJU

DA LI STE IZNENAĐENI? Evo šta Srbi najviše gledaju na TV-u!

20.12.2014 12:01
Od ukupno petnaest najgledanijih emisija od januara do novembra ove godine, čak šest su bile sportske. Što se emitera tiče, RTS i dalje drži prednost u odnosu na ostale

Društvo


Da smo ne samo nacija koja je nastrojena bavljenju sportom, već i da ga i te kako pratimo, pokazuju podaci agencije za istraživanje gledanosti AGB Nielsen.

Od ukupno petnaest najgledanijih emisija od januara do novembra ove godine, čak šest su bile sportske. Što se emitera tiče, RTS i dalje drži prednost u odnosu na ostale.

Ubedljivo najgledanija emisija tokom ove godine bila je fudbalska utakmica između Srbije i Albanije, na kvalifikacijama za Evropsko prvenstvo i to od momenta kada je utakmica zbog incidenta prekinuta. Na drugom mestu je opet sportska emisija – prenos košakaške utakmice između Srbije i SAD-a na Svetskom prvenstvu.

Foto: Profimedia

Foto: Profimedia

Od sportskih događaja prošle godine još su se gledale fudbalska utakmica između Nemačke i Argentine, kao i dodela medalja na Svetskom prvenstvu iz košarke.

Najpoplularnija informativna emisija i dalje je “Dnevnik 2″, a od političkih dešavanja, veliku gledanost imala je Vojna parada, kao i konferencia za medije srpskog premijera Aleksandra Vučića i ruskog predsednika Vladimira Putina.

Foto: Milena Đorđević

Foto: Milena Đorđević

Iako je dobila ne tako blagonaklone kritike, serija “Ravna gora” bila je jedna od najgledanijih tokom ove godine. Od domaćih serija tu su još i “Vojna akademija” i “Montevideo, vidimo se”. Sve tri emitovane su na RTS-u. Od stranih serija, u petnaest najgledanijih emisjia do novembra ubraja se samo turska serija “Sila”.

Muzička takmičenja i dalje spadaju među najgledanije emisije, te su “Zvezde Granda” takođe bile među najgledanijim programima. Najstariji kviz “Slagalica” do novembra 2014. bila je deseta najgledanija emisija.

Printskrin: RTS

Printskrin: RTS

Kada govorimo e emiterima, Radio televizija Srbije zauzima prvo mesto (21,8%), a za njom slede Pink (19%), Prva (13,1%), B92 (7,2%).